睇鬼片 |《咒》的不合理劇情

又要睇又要驚

貝星人
Chez moi, c’est la B
Aug 9, 2022

--

「士多啤梨蘋果橙,香蕉菠蘿番石榴」

鬼片之魂

「又要睇,又要驚」應該就係睇鬼片嘅靈魂!

嗰種心態就係想喺電影之中得到懸疑、緊張、刺激、陰森嘅感覺。如果唔怕鬼就無必要睇鬼片,等於唔鹹濕就唔使睇 A 片。睇得,就梗係想有 feel 嘅。

所以,明明細膽底,明知驚,明知俾人嚇兩個鐘,但都走去睇。

不過,我有一個條件:唔會一個人睇鬼片。人多壯膽,輸人唔輸陣!

所以,呢一晚,正值農曆七月,7 男 1 女喺屋企熄晒燈,搬部大電視上飯枱,排好 8 張櫈對住電視排排坐,一齊上 Netflix 睇台灣最近人氣鬼片《咒》。

劇情不合理

半掩面半驚恐咁睇完《咒》,遮面在於怕畫面核突,多過電影氣氛陰森。

老實講,呢套鬼片講到票房咁高,但質素其實好一般,尤其係太多唔合理劇情,令人好出線。(但又話係真人真事改編)

(劇透!劇透!劇透!)

劇情簡介

由女主角李若男第一人稱自己拍攝全片扮紀錄片。

故事講述單親媽媽李若男 6 年前同男友阿東、好友阿原 3 人組成嘅「破鬼特工隊」去一個神秘村落嘅地道探靈,但身邊所有同呢個神秘地道扯上關係嘅人都受邪神詛咒糾纏,除咗李若男本人,所有人都死於非命。

女主角喺戲中用大量自白同觀眾(扮)「互動」- 就係所謂嘅「打破第四面牆」手法,令觀眾一齊唸咒、記住詛咒符號,增加投入感。由於太刻意洗腦式要人記住咒語,為咗令自己唔好被導演牽住走而將咒語入腦,每次女主角叫人唸咒時,我都唸:「士多啤梨蘋果橙,香蕉菠蘿番石榴」。

(港劇《歎息橋》都用好多「打破第四面牆」手法)

--

--

貝星人
Chez moi, c’est la B

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。